مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 18:452024-01-12ورزشي

لیگ برتر فوتسال| تثبیت صدرنشینی با آتش بازی گیتی پسندی ها


تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته نوزدهم لیگ برتر از سد تیم سن ایچ ساوه گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر عصر روز جمعه 22 دی از ساعت 16:20 در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد و با برتری 5 بر 3 نماینده اصفهان خاتمه یافت.

گیتی پسند که قبل از شروع مسابقات این هفته با 52 امتیاز و اختلاف 12 امتیازی با مس سونگون مقتدرانه در صدر جدول قرار داشت، در این دیدار برای حفظ فاصله خود با تیم های دیگر به مصاف تیم ششم جدول یعنی سن ایچ ساوه رفت.

  بیست دقیقه نخست این دیدار را گیتی پسند مثل همیشه با صلابت آغاز کرد و ابتدا با 2 گل از حریف خود پیش افتاد؛ اعلام ضربه پنالتی برای نماینده ساوه اگر چه در ابتدا باعث فرو ریختن دروازه شاگردان کشاورز نشد اما توپ برگشت تبدیل به گل شد تا نتیجه 2 بر یک شود؛ گل سوم گیتی پسند دقایقی بعد از راه رسید و تا پایان نیمه اول گیتی پسندی یک بار دیگر دروازه حریف را گشودند تا با برتری 4 بر 2 به رختکن بروند.

  در نیمه دوم، بازی نسبت به نیمه اول با شور و حرارت کمتری دنبال شد، تا این که گیتی پسند موفق شد با به ثمر رساندن گل پنجم یخ این نیمه را آب کند؛ این پایان کار نبود و گل به خودی بازیکن گیتی پسند گل سوم را برای تیم سن ایچ به ارمغان آورد تا این دیدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتسال| تثبیت صدرنشینی با آتش بازی گیتی پسندی ها

لیگ برتر فوتسال| تثبیت صدرنشینی با آتش بازی گیتی پسندی ها